Benimde çayı muayenesinde çok acımıstı🙈 kızımda 4kiloya yakındı.Doğumda baya zorluk yaşadım suni sancı… hep kontrolle mafettiler en son vakumla dogum yaptırdılar şükürler olsun ikimizde sağlıklıyız 3sene geçivermiş 🥰 şu an ikinci hamileliğim bakalım bunda ne olacak 😢 Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah