Kızlar ben yaptırıcam ama suan 19 haftalığım doktorum 30 31 arasında yaptır dedi ama bugün kayınvalidemler felan dediki biraz daha bekle sonra yaptır diyor çünkü o tarihte 20+3 felan oluyor sizce beklimmi yoksa yaptırımmj 20.haftada kalp kapaklarında sorun felan oluyor diyorlar ama kararsız kaldım ilk gebeliğim napsam acaba bana bir fikir verirmisiniz?