Liyasare Princessmom eger kürtaj dan önce vajina na fitil degil o antibiyotik atıyorlar düşürmek için kanaman baslicak oyuzden rahmini hissetmiyosun sonra kürtaja alçaklar seni tahminim yemek falan yedinse oyuzden bekleye bilirsin hiç bisey yeme içme canım
aannepandaa Princessmom bende fitille süşük yaptım. Fitilde değil minicik bir mide hapı. 2 tane akşam 2 tane sabah attım alttan. Öğlene doğru normal doğum gibi sancı çektim suyum geldi patladı. Doğumhanede aldılar bebeği. Sonra içeride kalan eşini felan almak için kürtaj yaptılar.
yuksell07 Princessmom cnm benim daha önce dusuklerimde kanama yok die doktorum fitil vermişti onu koydum öyle düşük yaptım kürtaj yapmadı
Princessmom aannepandaa benm boş gebelik canım. Doktor rahm agzı açılıp yumusaması için fitil verip sonra kğrtaj olunacagnı söyledi
Shn16 Princessmom cok geçmiş olsun öncelikle. Benmde aynı sekilde oldu hastane yatısı sonrası rahimden fitil verdiler. Yarım saat içinde sancı basladı. Siddetlenşnce hemen kürtaja aldılar. Rahim agzı yumusayıp o sekilde işlem yapıyorlar acılma olsun rahime herhangi bir zararı olmasn diye.
aannepandaa Princessmom yanımda ki arkadaşta boş gebelikti aynı işlem uygulandı. Allah yardımcınız olsun .
Huda5337 Bende 2 ay önce aynı Şekilde hastaneye yatışımı yaptık kanamam olmadığı içinalttan fitil verdiler kanamam olması yaklaşık 2 3 saat sürdü sonra bayılttılar zaten hatırlamıyorum