Merhabalar. Ben 20+1 haftalık hamileyim. Bugun doktor kontrolünde doktorum bana kalbinde parlaklık görüyorum dedi. Detaylı ultrason çektirmen faydalı olur dedi. Bende hemen kocaelide Semih Özeren den randevu aldım cumartesi için . Birazda endişelendim açıkcası. İkili testim temiz çıkmıştı . Ense kalınlığı 1.2 ölçmüştü doktorum . Burun nazal kemiği görünmüştü. Peki siz böyle bir şeyle karşılaştınız mı ve semih beye detaylıya giden varmı memnun kaldınız mı acaba.