Bugün sabah 09:00 da randevum vardı. Doktorum karından ultrasonla baktı gebelik kesesini göremedi çok fazla gazınız var gözükmüyor dedi vajinal bakıcam dedi baktı gebelik kesesi bayağı zor gözüktü tahmin arka tarafına tutunmuş dedi yolk kesesini sordum peki o ne demek gözüküyor mu o da dedim dedi ki yolk kesesi gebelik kesesinin içinde bulunan ayrı bir keseymiş hamileliğin sağlıklı olduğunu işaret edermiş bakıyorum onada dedi evet yolk keseside bakın burda ama bebeği göremiyorum dedi kalp atışınıda duyamadık kaç haftalık peki dedim 5 dedi ben 5+6 olarak biliyordum son adet tarihime göre haftaya çarşamba günü tekrar gelin bakalım dedi inşallah haftaya bebeği ve kalp atışınıda duymak nasip olur 🙏