2fasulyeannesi Hamileyim ama henüz hastane ve doktor secemedim ilk doktorum Hasan Ali İnal o kadar memnundum ki ama hala Meram tıp kadın doğuma bakiyor mu hasan hoca nereye gitti bilmiyorum randevu sistemin de 15 temmuzdan başka hastane randevusu çıkmıyor siz nereye gidiyorsunuz hangi doktora hastaneden ve doktorunuzdan memnunmusunuz?
Minnak33 Özel Büyükşehir hastanesinde Hacer hanıma gidiyorum , memnunun , ben sormadan ultrasonla bakarken anlatıyor şurası kolu bacağı eşi şurda suyu iyi vs diye