kozerr aynıyız benimde 20+3 🤗 normal ama canım daha biz sürekli hareket halinde olduğu döneme girmedik benim bebeğimde öyle 1 haftadan beri sadece akşamları hissediyorum bir iki sefer pıt pıt yapıp bırakıyor 😂🤭 gün içinde sen harketli isen bebek hareket etse bile hissetmezsin dinlen uzan sonra tatlı birşeyler ye evde 10 15 dk dolaş ondan sonra tekrar uzan sol tarafa yatıp o zaman hissedebilirsin inşallah ama kötü düşünme hiç-bir zaman😊🌸