Lokay bu haftalarda normal diye biliyorum benim de sarı akıntım oluyor, artması bi sıkıntı olduğu anlamına gelmiyormuş okuduğum kadarıyla. 11. Haftamda Kanama,kahverengi akıntı, siyaha yakın kanama hepsini yaşadım doktorum sebepsiz olduğunu söyledi. İçiniz rahat olsun 🌸