Hiraa var canım olmaz mı turgay senen e gidiyorum ona gidene kadar da bir-çok doktor degistirdim medar da musa yılmaz a gittim çok iyi ilgilendi derken bi agrım oldu mesaisinin bitiminden on dakka sonra orda olabileceğini bildiği halde beş dakka bile beklemedi acile git dedi o davranışından sonra bıraktım gülten hanıma gittim beyhekimden o da riskli gebeligim olduğundan dolayı beni kadın doğuma gönderdi derken istanbulda doktor buldum ona gittim burda da artık turgay beye gidiyorum riskimin farkında olduğu halde kabul etti ve çok sıkı takip ediyor herşeyi detaylı inceliyor bakalım inşallah surecimiz iyi gider de onunla devam ederiz 21. Haftadayız suan