[silindi] Merhaba bebiş için olanları çok gözlü anne çantaları oluyor ya ondan almıştım bol gözlü, herşeyini ona koydum. Doğum sonrası bebeğin giyeceklerini poşete koyup çanta içinde en üste koydum kolay bulmaları için. Kendime koyduklarımı da ayrı bir poşete koydum. Kendi içinde ayrılması içinde orta boy çöp poşetlerine ayrı ayrı koydum☺️