Zeynep-1999 ebelerle pek işiniz yok yani bilmiyorm nasıllardı ama bi sıkıntı yaşamadm 😂 hemşireler çok ilgiliydi doktorum sevgi yıldırım alta sezaryn oldum ben çok memnun kaldm ertesi gün ayaktaydım ne bi ağrı ne bi sancı ne dikişlerde problem iyiki sezaryn olmuşum diyorm 20 gün önce doğum yaptm yeni yani hemde acil sezaryna alndm kontrole diye gitmştk ona rağmen bütün ekip toplandı 5 dk içinde amelyta alındım eğer sezaryn olacaksnz sürekli ağrı kesici isteyin hemşirelerdrn ben ağrım olsn olmasn hastaneden çıkana kadar saat başı ağrı kesici istedm çokta memnun kaldm Allah razı olsn çok güzl bi doğum sürecm oldu acil olmasına rağmen