Merveorhnoglu YelizYildirim bende de 3 tane vardi ama hamileligim ilerledikce ultrasonda gorunmemeye basladi. doktorum ya kayboldular ya da arkaya dogru gitmis olabilir dedi ama bilmiyorum tabi 😂
noktaninannesi Rahmimin hemen dışınca çocuk hareket ettikçe oda ediyor sanki hatta bazen onunla oynuyormuş gibi geliyor bana 🤦🏻♀️ 16 17 haftalıkken çok ağrımıştı ama geçti şimdi ağrıdığında parol kullanabilirsin demişti doktor
Nlfrylmz YelizYildirim en son 3 cm falandı 6 haftalıkken. 16 haftalık olduk kaç kontroldür sormayı unutuyorum 😑 bebişi ultrason da görünce aklım başımdan gidiyor 😃
YelizYildirim noktaninannesi ilaç kullanıyor musun. Ben oğluma hamileylen iğne oluyodum. Doğuma kadar oldum hatta bide ilaç içiyodum progestan
YelizYildirim Nlfrylmz benimde oğlumda 2 cm di hamileliğimi öğrendiğimde. Doğuma kadar 12 cm büyüdü. Doğumdan sonra 6 cm e küçüldü. Oğlum 2.5 yaşında şimdi miyomum 10 cm olmuş. Sımı tı yaratmaya başladı.
noktaninannesi YelizYildirim yok ilaç falan vermedi belki doğumda yok olur dedi doğum sonrası için tedavi yapılacak sanırım
YelizYildirim Merveorhnoglu bebek büyüdükçe miyomun önüne geçebiliyo. Benimde öyle olmuştu. En son 12 cm e kadar görebildik. Sonra bebek önünü kapattı ama malesef kaybolmadı.