Dilekyasar_21 Arkadaşlar merhaba bugün doktorum bana Duphaston verdi 10 gün kullanıp bırakmamı söyledi. Okuduğum kadarıyla gebeliğe de yardımcı oluyomus. Siz bu ilaç sayesin de hamile kaldınız mı ?
Msydn6 Dilekyasar_21 ben 🙋🏻♀️ Adet söktürücü olarak vermişti doktorum bana kullandım bitirdim hatta yine adet görmedim telrar gittim doktora meğer geç döllenme olmuş 8 haftalık hamile çıktım 🤭😂 doktorumda şaşırdı şükür ki düşük yaptırmıyormuş bunilacı gebeyken içsen bile
Hatice68 Dilekyasar_21 tup bebek tedavim bittikten sonra yani transfer sonrasında kullandım bende duphastonu
Emineyigit Dilekyasar_21 bende polikistik över vardı hamile kalmak için duphaston kullandım 1 ay ve şükür kullandığım ay hamile kalmıştım 🙏🤲 inşallah sizde de işe yarar
Hatice68 Dilekyasar_21 evet canım 35+5 haftalik gebeyim cok şükür bu günleri gösterdi rabbim sırada sağlıkla kucağımıza almak kaldi insallah hayırlısı ile rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin🥰
Aslihan2 Dilekyasar_21 bende duphaston kullanarak hamile kalmıştım sonra pıhtılaşmadan dolayı kaybettim suan yeniden gebelik planlıyorum ve bu ay kullanmayı düşünüyorum insallah ikimizde de işe yarar🤗
yamacinannesii Dilekyasar_21 canım bana da verdi doktor bu ilacı ve diane verdi dedi ki dianeyi 3 ay kullan diğerini bitene kadar neyse kullandım 3 ay bitti ve regl oldum sonra ki ay hamile kalmışım şimdi 5+6 oldum
Dilekyasar_21 yamacinannesii rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım darısı başıma inşallah
Hatice68 Dilekyasar_21 dilerim rabbimden en yakin zamanda bi post atacaksın kizlar hamileyim diye beni etiketlemeyi unutma o zaman duam seninle canım hayırlı evlatlar nasip etsin Rabbım 😍🥰
Aslihan2 Dilekyasar_21 maalesef pcos isimizi biraz zorlastiriyo günlük yürüyüş vs yapın bu ilac hemde adeti düzenliyor eger gec oluyorsanız
Dilekyasar_21 Aslihan2 yok geç adet olmuyorum sadece bu ay ara kanama çok gördüm normalde hep.duzenli
Dilekyasar_21 Hatice68 Allah razı olsun kardeşim amin amin inşallah rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah dualarim seninle 🤗🌸🌸