Arasannesi02 Bugün biraz fazla ayakta kaldım. Alt bölgemde batma durumu yaşadım 7 haftalık gebeyim. Progestan kan sulandırıcı ve folikasit kullanıyorum. Bu ağrı normal mi başına gelen oldu mu ?
tonbikinannesi Arasannesi02 merhaba gecmiş olsun bende 6.ayıma girmek üzereyim batma olmadı ama 2 gün önce falan vajinamda çift taraflı aşırı bi şişme vardı ertesi gün baktım geçmiş doktoruma sormadım bu yüzden
Pelin__1 Arasannesi02 bu akşam yaşadım aynı şeyi çok ayakta kalmıştım ağrı hissettim vajinal bölgede. Ayaklarının altına bie yastık koyup uzanıp dinlen canım geçer korkma. Ben de kullanıyorum kan sulandırıcı merak etme bir şey olmaz
Ikizdeniz Arasannesi02 biraz yorulunca oluyor galiba ben de 17. Haftamdayim gecen alışverişe gittim serklajliyim da ama bi zonklama batma gibi bi seyler oldu insan korkuyor da valla ama gecti şükür