Hastane hakkında bilgisi yorumu olan arkadaslar 12 haftalik gebeyim bir kac kez işim düştü hastaneye evime cok yakin oldugu icinde tercih etmeyi düşünüyorum kontroller ve dogum icin ama riskli bir gebelik sürecim oldugu icinde tedirginim yardimci olurmusunuz