Kizlar merhaba 35+5 haftalik gebeyim tup bebek tedavisi ile hamile kaldım doktorum en başından beri normal doğum olmaz sezaryan dedi en son gecen hafta çarşamba günü gittiğimde bebek kanala inmiş hatta kafasının yarısı neredeyse doğum kanalında dedi normal doğum olabilir dedi sizce normal doğum olur mu yoksa sezaryana mi karar verelim başına gelen varsa ne olur yazsin şimdiden teşekkür ederim