Çok kızgınım kendime!!!!Rahmim kalp şeklinde bi düşüğüm oldu tedavi için istanbullara kadar gittim perdeyi alacaklardı hastanenin cihazı arizalandigi için ameliyat iptal oldu evime döndüm yine hamile kaldım cumartesi kesemi gördüm ama bugün açık kahverengi leke geldi yine başa dönüyorum galiba offff😡😔