teodorahala_ toplam 4 kez kimyasal gebelik yaşadım canım trombofoli,kromozon,rahim filmi,sperm testi yaptırdı eşim ama sonuçlar temiz çıktı bu dönemde tekrar kimyasal yaşadım sonunda gittiğim bir doktor trombofoli normal çıkmış ama çokta temiz sayılmaz bir sonraki gebelikte iğne başlayalım dedi ve Allah’a şükürler olsun 38 haftalık hamileyim şuanda iğne kullanıyorum için rahat olsun en yakın zamanda güzel haberler alırsın inşallah 🙏