Msydn6 Esmabz Önceleri sadece cuma öğleden sonra açılıyordu artık haftaiçi öğleden sonraları açılıyormuş hergün sürekli girip bakın kontrol edin hatırlatma talebi oluşturun o şekilde alabilirsiniz bende oraya gidiyorum öyle alabiliyorum
0znur Perşembe cuma günleri randevu açılıyor genelde. Sık sık girin ve talep oluşturun. Bende önceden alamiyordum artık düzenli alıyorum
tavuklupilav Esmabz oluşturuyordum ilk zamanlar ama sürekli başka poliklinik ve erkek doktor denk geldiği için bıraktım artık. Koskoca devlet hastanesinde 20 tane kadın doğum varsa 5-6 tanesi kadın…
Esmabz tavuklupilav evet malesef birçok hastanede çoğunlukla erkek doktor daha fazla oluyor bu bölümde tavuklupilav