nslhnblblky Pandemiden dolayi ilk 4 ayımı evde geçirdim simdi yüzyüze eğitime gectik 23 hafta oldum 3 haftadır çalışıyorum ve inanılmaz nefesim tükeniyor, belim ağrıyor, çabuk yoruluyorum … hani bu aylar hamileliğin balayıydı diyorum:) benim yorgunluklar erkenmi başladı be 🙁🙁☹