Mom14 30+1 haftalık hamileyim. Sürekli tansiyonum düşüyor. 9-5 , 8-5 oluyor ve ben halsizlik yaşıyorum. Bayılacak gibi oluyorum. Bu sorunu yaşayan var mı? Sebebi ne olabilir?
Mom14 Gizem957 tansiyonum düşünce oluyor. Çok halsizleşiyorum. Doktor ile görüştüm. Düşük tansiyon iyi bir şeymiş. Çok şükür içim rahatladı.
Cennetulmeva Bende öyleyim doktor düşük tansiyon daha iyi dedi. Yükselmesin yeter diyorlar. Biraz tuzlu ayran için sağlık sıkıntınız yoksa çok yormatın kendinizi