Balarisi23 GulcanDongel canım progestan ve iğnesini kullan kanaman kesilecektir kanamadan sonra leke leke gelmesi normal şu an çok yenisin dikkat et yat bol su iç
GulcanDongel Balarisi23 progestan 100mg kullanıyordum 200e çıkardı bi tane iğne verdi haftaya vurulcam ama gerçekten çok korkuyorum 😓 sabah çok kötü gelmişti, su gibi gitti kan, yaşamaz sandım ama Rabbim bize bagışladı şükürler olsun.
Balarisi23 GulcanDongel canım ben 20 haftalık gebeyim benim de o haftalarda kanamam oldu senin gibi korkuyordum doktora gittim kalp atışını duyduk çok şükür iğne vurdum leke şeklinde geldi kesildi sonra içini ferah tut dikkat et bol su iç ayaklarını yüksekte tut bişey olmaz Allah’ın izni ile bu haftalarda kanama olabiliyor maalesef doktorun iğneyi keşke iki günde bir vurdursaydı veya prolutex iğne var göbekten yapılıyor ben 11. Haftaya kadar her gün vurdum
GulcanDongel Balarisi23 inşallah dediğiniz gibi olur, su içmeye gayret ediyorum içiyorum da, teşekkür ederim ❤️ bitane verdi, perşembe bidaha gidicem çağırdı. Bakalım inşallah hayırlı haberler duyarım.
Ozlemm35 GulcanDongel merhabalar geçen pazartesi benimde yoğun kanamam oldu dediğiniz gibi dedim bende gitti ma o kalp sesini duyunca dünyalar benim oldu eminim dizinde öyle olmuştur ♥️ bende 1 gün hastanede yattım serum ve prolutan iğne yaptılar . Progestan günde 2 ve haftada 1 iğne .. ilk iki gün kahverengi lekelenme oldu ve bugün iğne günümdü yine oldu .. sanırsam içindeki kurumuş kanı temizliyor. Hastanedeyken doktorum öyle demişti .. şuna geleyim en önemlisi psikoloji .. biz iyi olalım ki bebeklerde iyi olsun Allah’ın izniyle ♥️ rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin zamanı geldiğinde 🥰♥️
GulcanDongel Ozlemm35 aynılarını bana da yaptılar kanım kesildi ama yine geliyo ne yazık ki. 😒 Çok haklısınız ama çok korktum o anları beynimden atamıyorum Allah’ım bidaha yaşatmasın 🤲
derinsart GulcanDongel ben yaşadım 4 ay yattım tuvalet duş dışında hic kalkmadım. şükür 36. Haftaya girdik
GulcanDongel derinsart hmm, inşallah bende çok yatmam 9 ay boyunca yatarsam kötü olcak benim için, hayalim bu değildi risksiz gebelik 😓 neyse bunada şükür Rabbim beterinden korusun.
Oykum_06ankara GulcanDongel bnm geldi iki kere kanamam oldu ve gecmek bilmeyen lekelenmem olmustu ama cok sukur iğneyle fitille gecti hepsi simdi 18 haftaligiz ikizlerimle boyle sorunsuz gider insallah
GulcanDongel Oykum_06ankara fitil dediğiniz progestan mı, ben hap olarak kullanıyorum, fitil daha mı işe yarıyo?
Nesliii06 GulcanDongel evet alttan daha iyi oluyo hep ağızdan alınca çok baş dönmesi yapıyo yani benim öyle oluyodu
Btlsr Benimde başlarda 3 4 defa kanamam oldu 3. Aya kadar. Kanama oldukça ipne verdi dpktorum. progestan kullanıyorum başından beride. Suan 33 haftalığız 😊 ilacını ihmal etme bence çok etkili bi ilaç bu konuda
Nesliii06 GulcanDongel çok kolay ben tüp bebekle ikizlere hamileyim ilk baştan beri kullanıyorum şu an 14+2 daha bir ay kullancam sabun gibi kayıyo😁