eminerol Bugün tam 25 haftalık olduk ama 3 günden belli kızımin eski hareketleri yok çok havas hareket ediyor..onceden sık sık hareket ederdi…normal mi acaba
Ozge890 eminerol bende merak ediyorum abla baya bi hareketliydi ama bu son kac gündür cok yavaşladı nedeni nedir acaba bende düşünüp duruyorum
Krtalzyn eminerol 22. Haftadayım benimdr aynı şimdiye kadar çok hareketli sürekli hissederdim 2 3 gündür az az hareket ediyo
gulin-35 eminerol yerı daraldıkca hateketler azalcak falan dıye okumustum ama gunde on hateket hıssetmek gerekıyormus bende 22 haftalıgım sabah yada aksam uzanırken hıssedıyorum sarece
Zahide15_ Bende 22+2 yim ama üç gündür aynı stresle yaşıyorum. Acaba kordonmu dolandı normal mi kestiremiyorum. Aklıma kötü şeyler geliyo gidiyo . Şurda bekleyeyim bakalım tecrübeli anneler ne yazıcaklar
minikserce00 Kızlar bebek buyuyor o yuzden daha az hareket ediyor alışin bu duruma cunku hafta ilerledikce daha da azalacak hiç hareket hissetmezsenız korkun inşallah hepımız saglıkla kucağımıza alirız 🥰
ozydm eminerol bende 25+5 im. Benimki erkek kimi gün hareketli kimi gün daha yavaş. Bir yerde okumuştum 30 haftaya kadar hareketler düzensiz olabilir diye. Ama tabii içiniz rahat etmesi açısından doktorunuza görünebilirsiniz. İnsan yavaş olunca ister istemez endişeleniyor.