Dün gece eşimin ailesine oğlumuzun ismini açıkladık bu olacak kararımızı verdik diye. Eşimde isimli bişey falan yaptırırsanız bilginiz olsun adı bu dedi. Kvlidem adınla yaşasın dedi ama kayınpederimin ismini koydurtmak istiyorlardı ben hiç istemedim eşimde kararıma saygı duydu ve ortak bi isim bulduk. Koysanız iyiydi ama yinede zorla bişey olmaz dedi kayınvldm. O sırada görümcem dediki biz ona istediğimiz isimle sesleniriz görürsünüz şakayla karışık söyledi ama beni aldı bir sinir çocuğum çift kişiliklimi olcak sizin yüzünüzden yok öyle yağmaa dedim onun adı belli dedim kapattım konuyu. Sizce yaparlar mı böyle bir şey ya ?