BirMuallime Cemile90 bi süre dikkat et canım düşmesin 30 altına, 25 ve altı sıkıntılı çünkü. Ayaklarını uzat yat dinlen
Mannik Cemile90 benimki kısalmış canım 3 mm altına düşmüş erken doğum riski dedi 33 haftalığız çok dikkat et yat dinlen
Asmp Cemile90 pruluton iğne mi verdi canım?Kaç günde bir kullanıyorsun ne dedi Dr iğne için?Ben de kullanıyorum da haftada bir tedbir amaçlı demişti.
Cemile90 BirMuallime çok teşekkür ederim canım hiç bisey yapmıyorum sürekli istirahat ediyorum inşallah bisey olmaz
Cemile90 Mannik sende vok dikkat et canim bende sürekli dinleniyorum insallah bi sorun olmaz hepimiz için
SU1234 Mannik pardon bişey sorabilir miyim kısalığı olanlar tetanoz aşısı olabiliyor mu siz olmuş muydunuz?
Gunes3434 Mannik rahim ağzı uzunluğu, ultrasonla mı ölçülüyor yoksa altttan muayene ile mi? Ve kaçıncı haftada ölçülmesi gerekir? Ve son soru dr kendiliğinden rutin kontrol kapsamında mı ölçülüyor, siz mi talep ediyorsunuz?
Merve_Sa Mannik bi belirtiniz oldumu? Benim göbeğimin altında öyle bi acı varki ağrıyor sızlıyor yürüyemiyorum bazen idrara sıkışık oluyorum sürekli enfeksiyonumda var
Mannik Cemile90 insallah olmaz ciğer geliştirici iğne yapıldı progestan fitil kullanıyorum sürekli dinleniyorum insallah vaktinde gelir bebişlerimiz🤲
Cemile90 BirMuallime kullanıyorum canım hem iğne hem fitil ama fitili içiyorum alttan almıyorum alttan çok rahatsız ediyo bide hep kanamam vardi 15. Haftaya kadar
BirMuallime Cemile90 geçmiş olsun canım o zaman dinlen hiç Kalkma ilaçları da ihmal etme ben sürekli dinlenip ilaçlarımı alınca 35 ten 55 e yükselmişti inşallah tez zamanda senin de düzelir
Cemile90 Mannik amin canım amin inşallah benim doktorda 28 haftada yaparım ciğer geliştirici dedi rabbim yavrularimizi korusun insallah
Mannik SU1234 tetanoz aşısı oldum ama O sıra kısalma gibi bir şey söz konusu değildi bu hafta söyledi doktorum en iyi doktorunuz bilir sorun bakalım ne diyecek
SU1234 BirMuallime herhangi bir sıkıntınız olmadı değil mi daha fazla kasılma ve kısalma oluyor dediler tedirgin oldum bende
Ummu32 Gunes3434 benim doktorum normal ultrasonla ölçtü. Ve her kontrolümde rutin ölçerdi doktor. Benim söylememe gerek kalmıyordu yani. Ve zaten rahim ağzı kısalığı yüzünde acil serklaj oldum erken doğum riskim olduğu için hiçbir şekilde alttan muayene yapmaz
Ummu32 Gunes3434 benim iki hafta içinde hiç belirtim olmadan birden kısaldı rahim ağzı herkesin farklı bir yapısı var işte 🙄 22. Haftamda acil serklaj yapıldı.
Mannik Gunes3434 kusura bakmayın yeni gördüm sorunuzu agrım sızım yoktu benim ama karnım biraz gergindi doktorum fark edip karnın çok gergin duruyor kasılma olabilir nst bağlayıp bakalım her ihtimale karşı dedi nst bağladı kasılma çıktı erken doğum riski var dedi normal ultrasonda fark ederiz ama en iyi rahim içi ultrasonla çok daha iyi görünür dedi ve rahiö içi ultrasonla baktı rahim uzunluğunda kısalma olduğunu söyledi
BirMuallime SU1234 canım açıkçası ben aşı oldum bi hafta falan sonra sanırım kısalığım oldu ama alakası vardır diyemem 2.yi olduğumda bir sorun olmadı çok şükür benim zaten kısalık problemim var önceki hamileliğim 19. Haftada düşük