Kızlar merhaba idrarda az miktarda enfeksiyon olduğu için doktorum bu hapı yazdı bugün ilk defa sabah içtim çamaşırımda falan her hangi bir leke akıntı yok ama idrarımın rengi değişti değişik bir sarı oldu sanki sulu boya sarısı gibi. ilacın kullanma talimatını okudum gebeliğin son ayında kullanılmaz yazıyor bizde şuan 35 haftalığız doktoruma ulaşamadım o yüzden sizlere sormak istedin bilgisi olan var mı?