Bugun şeker yüklemesi yaptirdim kizlar aslında yaptırmak ve yaptırmamak arasında çok kararsızdim cocuga ac ac şeker mk yüklü em diye hastaneye gittim kan alma yerinde bı bardak içine bısıler dökmüşler çubuk koymuşlar bunu için dediler içtikten sonra 1 saat bekleyin su dahi içmeyin dediler bekledim kan verdim 1 saat sonra 83 çıktı vermeden bilemezdim varmı yokmu şekerim diye çünkü ben çok Şekerli şeyler tüketen biriyim inanın çileği bile şekere bana bana yiyenlerdenim yani şekerim çıkmadığı için keçiboynuzu pekmezi ve yoğurt ile karıştırıp yesem mi kan düzelsin diye acaba