Damlladamlla Kızlar h bişey yapasım gelmiyor sürekli uyumak istiyorum siz nasıl geçiriyorsunuz haftanızı
35rabia Damlladamlla Uyumak bende çok istiyorum ama senin ilk galiba canim benim 2. Bide 20 aylik oglum var bütün gün zaten peşindeyim o uyuyor e bu sefer yemek bulaşık camasir fırsat olmuyor uykuyu düşünmek bir hayal ancak oğlum gece ne zaman uyursa o zaman 🤷♀️
aannepandaa Damlladamlla ben hareketli biriyimdir geçen hafta hiç birşeyim yoktu ama bu hafta iyice ağırlaştım. En ufak bişey yapsam her yerim tutuluyor ağrıyor çok fena. Karnımın alt kısmı kasıklarım ağrıyor sertleşiyor.. yaklaştık hissediyorum.. 36+3 olduk . 🥴🥴
elifkrc Bütün hamileliğimi ayakta geçirdim enerjim çok yerindeydi 10-15 gündür kafam kalkmıyo bu saat oldu yataktayım
35rabia Gizoos Tabikiiii kolay değil gün içinde durmak yokkk kızlar ben şu an 37 haftaya giriyorum düşünün artık çok ağırlaştım ama durmak yok yola devammm 😜😂
35rabia Damlladamlla Saolasin canim veriyor bi şekilde çok şükür Allah kimseye muhtaç etmesin hiç birimizi 🙏❤
Mehpeyker Ben 33. haftamdayım. Hala çalışıyorum ama çok ağırlaştım. Geceleri uyumakta çok zorlanıyorum. Nefes almak bile zorlaştı :((
Ezgi_26 Damlladamlla hastanede erken doğurmamak ve bebeğin benimle kaldığı her güne şükğr edersek kilo aldırmaya çalışarak 🤲🏽😭 Lütfen benim için dualarınızda yer ayırın
35rabia Ezgi_26 kac haftaliksin canimm kendini üzme moralini yüksek tutt her zaman bebekler bizden daha güçlü ben her zaman buna inanıyorum
oykuduru21 Damlladamlla 34+5 iz bu aralar o kadar yorgun bitik halsiz hissediyorum ki kendimi hep yatmak istiyorum 🤦🏻♀️ Uzun süre otursam bacaklarım tutuluyor kalçam ağrıyor, yürüsem çatı ağrılarım artıyor belim ağrıyor ne yapacağımızı şaşırdık artık 😂