Bugün çok yazdım biliyorum ama bu haftam çok berbat geçiyor. 18 19 haftalarda çokkk açık olan iştahım şu an kapandı tamamen 20.haftadayım. Bu normal mi? Bebeğimin başı da aşağıda çıktı :( rahim ağzım kapalı ama insan yine de korkuyor. Kasıklarımda belimde baskılar hissediyorum.. Niye böyle oldu bu hafta bilmiyorum.. 🤷♀️