Yazdıklarınızı okurken gerçekten endişeye kapıldım yani hem genetik açıdan başınıza gelen bir rahatsızlık var kardeşinizde hem de bilime bu kadar ters düşen hareket ve düşünce yapınız var. Rabbim kimsenin başına vermesin ama artık bilim, tıp bu kadar ilerlemişken ve bize erkenden bunca imkanı sunarken bence bu kadar gözü kapalı hareket etmemelisiniz. Diyelim sonucu almadınız peki doğuma kadar hep içiniz içinizi yemeyecek mi yani bir sorun var mı diye. Bilemiyorum değişik bir ruh hali. Çevremde şunda bu oldu diyerek bu süreçte ilerlemek bana hiç mantıklı gelmiyor. O zaman siz üçlü tarama testini hatta ayrıntılı ultrasonu, şeker testini hiçbirini yaptırmayacaksınız demektir ve tamamen sürpriz bir hamilelik ve bebek bekleyeceksiniz bu da kendi isteğiniz ve hakkınız tabii ki ama bence biraz sakin olmalısınız. Her şekilde bebeğim kabulüm diyebilirsiniz fakat erkenden alınacak bazı tedbirler birçok şeye engel olabilir.