r-prenses Kızlar 18 haftalık gebeyim doktorlar hiç bebeğin boyu şu kilosu şu demedi 🤔 sizde nedir durumlar
Znrr r-prenses canım anormal bir şey görseydi söylerdi herhalde. Usg fotoğraflarında da yazıyor zaten boyları falan
Deletedmom_5 r-prenses bir dahaki sefer sorun benim doktorumda genelde boyunu söylemez kilosunuda iyi der tam söylemez sorarsam ancak öyle 🙂
ysfali06 r-prenses benim ilk kez 19 haftada kilosunu boyunu söylediler. Doktora göre değişiyor olabilir. 🤷♀️ Mesela şmdi de özeldeki doktor fl ölçüsünü söylüyor ama devlete gidince boyunu ölçemiyoruz diyor.
FatmanurAyz r-prenses bende 18 haftalık gebeyım bana da doktorum hıc bsy demıyor cınsıyetı bıle sormasam onu bıle demıcek gıbıydı ya oyle alakasız ılgısız ılac yazıp yollamasını bılıyor sadece
ogrencianne35 r-prenses bana da 18 de söylemedi ben kendim ultrason kağıdından anladım yazıyor ultrason kağıdın da 20.haftada söyledi bana doktor
Buse2a r-prenses bana 17. Haftada söyledi 280 gramdı ama özele gidiyordum ozamanlar çok ilgili bi doktordu