Ebruseyda 33+2 deyim ve kendimi baya bakımsız hissediyorum :) doğumdan sonra kilo vericem spor yapicam falan diyorum ama umarım yapabilirim. Hamile olup hergun bakımlı dolaşan varmı acaba. Baya baya yüzüm falan lekeli ve sivilceli doğuma yakın kuaföre gidicem diye kaşlarımı ve saclarimida bekletiyorum :)
Znrr Ebruseyda al bendede o kadar 😂 elimde olsa dışarıya bile pijama ile çıkmak isteyeceğim o derece 😂😂😂 suratımda ki göğsümde ki sivilcelerden bahsetmiyorum bile 🥴
bus91 Ebruseyda kaşımı dudak üstümğ ıhmal etmem ama sanırım bı 8 aydır makyaj yapmıyorum bende aşırı kg aldım doğumdan somra nasıl veririz bılmıyorum evde de sureklı bol elbıse gecelık tarzı şeyler hiç bişeye özenmıyorum umarım biter tek dıkkat ettgım duş 🙈🙈 bı ona erınmıyorum duş col iyi gelıyor
Ozlem23 Ebruseyda sivilceler benide çirkin hissettiriyo 😁 saçımda boyaliydi yeniden boyatmadigim için yarışı köyü yarısı açık tuhaf hi renk oldu kizildi önceden şimdi kumral kahve arası birşey oldu adı bile yok kina yapıyım dedim eşim kokusunu sevmem ben dedi öyle dolanıyorum
Bademmmm Ebruseyda duşu nasıl alıyorsunuz yani suyun ısısı nasıl oluyor bende 35 haftalığım artık korkuyorum çok kalmaya duşta
bus91 Ebruseyda öyle deme bazı hamileler ona bile erınıyormuş yada burnuna şampuanla sabun kokuyor almak ıstemıyormuş
Hafise Ebruseyda ben düzenli ağdaya gidiyorum uyanınca da saçlarımı tararım😁 rimel göz kalemi bide kaşlarımı doldurrum parfümümü sıkarım 😁
denizanasi1 35+5 ten selamlar😊 her sabah kalktığımda makyajımı yaparım. Evde pijamayla dolaşmam, tayt ve üzerine bir tişört mutlaka. Kimse için değil kendimi iyi hissetmek için yapıyorum, tabii eşimde de memnun bundan😊 bırakmayın kendinizi kızlar🥰
Ebruseyda denizanasi1 her sabah kalktığımda evi supuruyorum bende :) hzuursuz oluyorum yoksa ama kendime gelince o kadar dikkat etmiyorum ne kadar yanlış olduğunu bilsem de:/
hanibazen Ebruseyda ben zaten makyaj yapmıyodum bi rimel bi bb krem max. evde olduğum için sürmüyorum şu an onu da 😅 7 kilo aldım 29. haftadayım o yüzden şişko hissetmiyorum. bakım derken tüylerimi alıyorum sivilce de çıkmadı yüzümde 😅 saçlarımı düzleştiriyorum, bi tayt üstüne eşimin bi tişörtü dolaşıyorum evde 😂
kedidirokedi Ebruseyda Hamile olup hergün bakımlı dolaşanlardanım 🙋🏻♀️ pijamayla dolaşmam evde tayt t shirt tarzı giyiyorum hamilelikten önce tüm vücut lazere gittiğim içinde o problemimde yok çok şükür hergün duşta jiletle temizlendikten sonra kıl tüyde olmuyor bakımlı dolaşmayı eşim için değil kendim için yapıyorum titiz bi insanım evimide temizliyorum kendimide salmıyorum doğumdan sonra daha da salarsınız kendinizi hamilelikte erken başlamayın ☺️
Ebruseyda kedidirokedi aynen bende titizim hergun ev süpürürum mutlaka toz alırım yemek yaparım ama kendime gelince doğumda yaklaştığı için bekliyorum işte kuaföre gidicem nasılsa diye bacaklarımı falan kendim Alicam bı 35 hafta yi geçsek diyorum :)
Jelibon54 Ebruseyda bakimlarimi yapıyorum makyajımı da eksik etmemeye çalışıyorum ama bazen ben de evde makyajsız pijamayla geziyorum tek sorunum eskisi gibi incecik bir belim yok ve saçlarım beyazladi sadece bunlar çok rahatsız ediyor beni aşırı bir kilo almadım ama yine de karnımın büyümesi de hiç alışkın olmadığım bir şey
Ebruseyda Jelibon54 pijama gitmiyorum ben :)) zaten yatarken de tayt ve tişörtle yatiryorum bel konusuna gelince evet illaki hepimizin bu şekilde ama son zamanalrimiz tadını çıkartalım kilolari da kararlı olursak veririz inşallah:)
Ebruseyda Bademmmm normal ısıda aşırı sıcak değil dayanilabilir bı sıcaklıkta alıyorum ama hergun değil iki günde bir
Emosss35 Ebruseyda bir cogunuzun son haftasiymis ya ben daha 12. Haftamdayim düşük riskim var diye kalkamiyorum sac bas o halde kaslarim cikmis yuzumde sivilceler gozlerimin etrafi çökmüş gibi resmen taniyamiyorum kendimi iyice modum dustu 🤦🏻♀️