Eaf Haydi dertleşelim benim gibi korkanlar vardır bence 😑 2.gebeligim olmasına rağmen dogumdan korkuyorum ilki cok zordu çünkü buda oyle mi olur bilmiyorum
es-es1 Eaf inşallah o zorluğu tekrar yaşamazsın benim ilk 38.haftadayım nasıl bir şey bilmiyorum korkuyorum rabbim yardım etsin 😑
Cennetulmeva Eaf bende 35 haftalığım çok tedirginim doktorum bile belli değil doğru düzgün doktor bulamadık olanlarda cok cok pahalı hep😞
Zeynepmehmet Eaf bnmde ikinci gebeligim bende cok korkuyorum o sancılardan aklıma geldikce dogurmak istemiyorum benimde ilk dogumum cok zordu anlatılmaz bir sekildeydi rabbim bu sefer o zorlugu yasatmasin insallah her hamileye
Suleylul @Eaf canım aynıyız ikinci gebeliğim ve aşırı korkuyorum İnan ki 18 haftalık gebeyim ama gecem gündüzüm Doğum oldu
SutlacimiYedimmiBen Eaf benimde ikinci olucak korkum var ama ya sezeryana dönerse korkusu var ameliyattan korkuyorum😬