Masalannesii Han-003 bende bu durumdan mağdurum 1 ayda 2 sefer enfeksiyon çıktı doktor toz yazdı ama fayda etmiyor 3 gün önce yine enfeksiyon cikti😖fitil kullanmak ıyi gelirmi acaba diye düşünüyorum
Msydn6 Han-003 banada vermişti kullandım geçiriyor ama sonra yine başlatıyor bu gebeliğimde 3 defa falan geçirdim idrar yolu enfeksiyonu🤷🏻♀️
GamzeEfe Bendede olustu enfeksiyon ve mantar kanamam ara ara oluyor 12 haftaya kadar doktor cok zor durumda kalmadikca fitil kullanmayalim dedi sirkeli su tavsiye etti ama kasinti ve koku gitmedi
Aslcelk Han-003 bende de ilk aylarda olmuştu tek kullanımlık toz ilaçlardan yazdı doktorum çok şükür tekrarlamadı bi daha bol bol su içmeni tavsiye ederim♥️
Buseninannesi_21 Han-003 en son yine doktor toz yazdi faydasi olur gibi oldu ama yok yine ayni haftaya gittiğimde söylicem toz bile işe yaramiyo artik.
Aslcelk Han-003 inşallah 🙏 bol bol içmeye bakın ilaçtan sonra başka bi çaresi yok enfeksiyonu gidermek için bende yakın zamanda tahlil yaptırdım çok şükür bidaha karşılaşmadım 7.5 aylık olduk inşallah ilerleyen zamanlardada karşılaşmam umarım sizde karşılaşmazsınız☺️