Arkadaşlar bebeğimi hep kasık ya da göbek deliği hizasında hissediyordum. Geçen haftaki kontrolde bebek başaşağı dönmüştü doktor pozisyonu çok güzel dedi kilosu 2230 gramdı çok şükür. Neyse bugün tam vajina dudaklarının arkasında hissediyorum hareketlerini bebeğin. Tam klitorisin arkasında sanki. Ağrım yok sadece oturup kalkarken veya sağa sola dönerken kemik ağrısı gibi bir ağrı giriyor ama 1 dk bile sürmüyor. Kilitleniyor vücudum. Sonra çıt diye bir ses geliyor tüm ağrı geçiyor bu ağrı bende daha 24. Haftamda başlamıştı. Yani demek istediğim bebeği bu kadar aşağıda hissetmem normal mi sizce ? Yoksa doğum yakın mı kızlar ?