merefrancaise-32 Benim de kayınbabamın gözleri yeşil ama çocuklarının hiç biri çekmemiş kahverengi çocuğumun gizleri yeşil olur insallah diyorum kayınbabama çeker
Utrason fotoğraflarına bakınca kayinvalidem hep kendine benzetiyor nasıl anlıyor. Bilmiyorum 😂
kendi kardeşlerin torunu da hep kendine benzer yada büyük kaynima benzer anne babasına hiç benzemez 😂😂