irorkay kötü düşünme canım doktorun sıkıntı yok demişse kafana takma bebeğinide etkileme haftası daha küçük alanı geniş bol hareket eder zaten hamilelik bu her gebelik bir olmuyor ve her şeye hazırlıklı olmak lazım kötü düşünme sakın iyi düşün ve doktorun ne diyorsa ona bak burda sorup kıyaslamaya düşme üzülme her bebek gelişimi her gebelik farklıdır canım