BuseKazanOzbayrak canım evde tek başınaysan, valizin hazırsa ; valizini al hastNeye git.doğum başlarsa panik yaparsın, en azından orda gözetim altında olursun . Düzenli sancın çıkıyorsa eğer doktorunun yatırması lazım aslında. Yani hemen doğuma almamalı diye düşünüyorum. Bebişin içerde ne kadar kalırsa o kadar iyi oluyor onun için.