Hamileliğimin 12. Haftasındayım mide bulantısı herkes de olduğu gibi bende de var bir kere kustum ikincisi de bugün oldu kusucak gibi öğürdüm üç dört kez cok kötü karnıma cok baskı oldu öğürürken korktum o şekilde şiddetli öğürmekten bişey olmasından çok panik yaptım