Ygmr76 4gün once 3cm acıklıgım vardı bugun tekrar kontrole gıttım 4cm olmus ve yatış verdiler kızlar Allah rızası için bıze cok dua edermısınız 🙏 her an dogum olabılırmıs miniğim daha küçük teyzeleri korkuyorum İlk gebelıgım
Hatice68 Ygmr76 bacim Allahım yardımcın olsun evet biraz erken ama bisey olmaz inşallah rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah
010604 Ygmr76 bebeğinizin kilosu faln iyiyse aslında çok da erken değil. Bende 36+6 hamileyim. Yazınızı görünce heyacanlandm. Allah yardımcınız olsun 🌺
ZZeyynePP Ygmr76 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım ama erken değilsin bence bende o günde doğum yapmıştım 37 olmuşsun zaten 40 mı beklemek istiyordun :)
1ErkekkAnnesii Ygmr76 canım maşallah haftası güzel inşallah sıkıntsıı da yoksa sağ sağlim kavuşursunuz çok küçük değil merak etme sağlıkla gelsin inşallah
Zeynepelf Yaa hiç erken değil canım 37 olmuşsun işte maşallah daha ne olsuun😍 sancı hissetmeden açıklık mı oldu direk nasıl oldu
Ygmr76 Zeynepelf evet canım sancım okadar yok hıssetmıyorum doktor da dedı sancısız ıyı 4cm olmuşsun dıye sımdı gozlem altında tutuyorlar sureklı acıklıga bakıyorlar
Ygmr76 ZZeyynePP bıraz hazırlık sız yakalandım İlk dogum olunca korku endişe heyecan hersey var 😇 bıde kılosu a kafayı taktım heralde minik kızın 🙏
7676 Ygmr76 Allah yardımcın olsun saglıkla gelsin inşallah ığdırlısınız sanırım değilmi 76 yqzıyoda isminizde
123alpseda Ygmr76 planlı sezeryanla aynı haftada günde sezeryan olucam canım küçük değil ki 37 di sayılır sıkıntı yok
Ygmr76 123alpseda yatış verdiler 2gün yattım ama dogum olmadı sancım artmadı busefer de eve taburcu etiler 37yi gorduk sukur bakalım😊
efruzzz Ygmr76 canim hic korkma zaten erken degil doğum icin insallah saglikla dogsun da gerisi onemli degil