Hangisini tavsiye edersiniz ? çoğu kisi normal doğumu tercih ediyor , daha sağlıklı diye ama zorluğu nasil , vajina cok genişliyor mu? eski haline doner mi ? Normal doğum sancısı o doğum aninda ki aci nasil dayanilirmi? Cok merak ediyorum veya sezaryan sonrasi nasi bi surec anlatir misiniz