Betus-27 30+3 deyiz kasılmalarımdan dolayı doktorum verdi günde 2ydi 32+4 den itibaren günde 4 adet kullanıyorum 5 gün 4 adet kullan yine 2 ye düşürürüz demişti ama endişe etmiyor değilim kullananlar var mı şuan bizde 33+2 yiz
EK44 Bende kullandım. 30+2 de başladık 35+5 de bıraktık günde 4 kere içtim. Riskli dönem geçtiği için doğumu bekliyoruz. İlaç kasılmaları çok rahatlattı bende inşallah sende faydasını görürsün