Ebruveminik ben yeni atlattım. Bu hafta bebek kontrolü var. Bakalım inşallah iyi şeyler duyarım. Ama söylenen bebeklere bir şey olmadığı yönünde.
Kadın doğumcunuzla muhakkak iletişim kurun. Benimki bana kan sulandırıcı ve Omega-3 takviyesi önerdi mesela. Beslenmeye dikkat, bol vitamin, bol dinlenmece, sıcak içecekler (ben limonlu ıhlamur içtim).