ipek2327 Kizlar 13 haftalik hamileyim ama asiri bel agrisi cekiyorum. Persembe gunu doktor randevum. Internetten arastirdigimda düsük tehlikesi var dio, yasayan var mi 🥺😓😭
su2020 ipek2327 öncelikle içinizi ferah tutun, büyüme oluyor o haftalarda böyle regl ağrısı gibi olmuştu bende inanılmaz fazlaydı. kötü düşünmeyin 🙏🏻🥰
nurbebek01 Gönlünü ferah tut inşallah bisey yoktur bende ağrı çekiyorum 19 haftaya girdik hala belim ağrıyor çok ayakta durunca