-MinikMucizem- Merhaba bu testleri yaptıran oldu mu acaba? Genoks firmasını tercih eden oldu mu yada nereleri tercih ettiniz paylaşırsanız sevinirim güzel anneler ???
Busbushatun -MinikMucizem- ben 14.haftamda yaptırmıstım eurofıns fırmasını onermıstı doktorum bende arastırınca aklıma yatmıstı orda yaptırdım 3400 tl tutmustu 5.gunde geldı sonuc temız cıktı cok sukur darısı sıze ınsallah🌸
zeytinkiz -MinikMucizem- canım İstanbul Ümraniye devlet hastanesi ücretsiz yapıomus bana da burada Bi bayan söyledi hastaneyi aradım evet yapıyoruz dediler. 30 marta kadın dogum Sibel aydına randevu aldım hemen gidicem bakalım hayırlısı 🤷 durumun yoksa oraya bak istersen ben esenlerden Ümraniye ye gidicem 🤷
3evlat1anne -MinikMucizem- biz yaptırmıştık genoks a bir hafta içinde geldi sonucumuz temiz çıktı çok şükür doktorum önermişti o firmayı 3000 TL idi fiyatı biz yaptırdığımız da
-MinikMucizem- Busbushatun çok teşekkür ederim benimde yaptırmam gerekiyor firma bakıyorum çok fiyat farkları var bundan sorayım dedim birde inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 🙏🙏
-MinikMucizem- hanibazen çok geç gönderiyorlar diye şikayetler okudum siz bir sıkıntı yaşadınız mı? Sonucunuz iyi gelmiştir inşallah 🙏
kucuktospam hanibazen aynen ben de bu fiyata burada yaptırdım geç gelmedi 7-8 güne geldi sonuç ayrıca yeni uygulama ile siteden de bakabilirsiniz barkod eklemişler.
hanibazen -MinikMucizem- evet benimki geç geldi gerçekten. Ama yılbaşı girdi araya etkiledi mi bilmiyorum. 17. günde aradım hala çıkmadı diye 4 güne daha ihtiyaç var dediler 4 gün sonra çıktı sonuç
Sevinc24 -MinikMucizem- ben de genoksa 3000 yaptırdım sonuç 10.günde geldi diyorlar zaten 10 günde gelir diye geç gelenlerin kanında dnaya ulaşamadıkları içindir bir de erken haftalarda yeterli DNA olmayabiliyor 16.dan sonra daha iyi sonuç veriyor sanırım öyle demişti yetkili
vogue Bende acıbadem de yaptırdım. 15 günde geldi sonuç Amerika ya gidiyor kan. 3900 tl standart fiyat demişlerdi. Güzel haberler alırsınız umarım🌸
-MinikMucizem- zeytinkiz maalesef şehir dışındayım ben İstanbula gitme şansım yok mecbur numune alıp göndereceğim bir yerle anlaşıp inşallah sonucun temiz çıkar seninde 🙏🙏🙏
vogue -MinikMucizem- evet canım çok şükür iyi geldi. 4 lü testimizde risk vardı. Sizinde iyi gelir umarım stres yapmayın
zeytinkiz -MinikMucizem- bence bir araştırın başka şehirlerde de oldugu yazıyor internette ama siz bilirsiniz 🤷 inşallah sonuclarımız temiz cıkar bebişler sağlıkla gelir sağlıkla büyürler 🙏🤗
BaharCos Merhaba ben Genoks’a yaptırdım. 2 hafta içinde geldi sonuçlar. Memnun kaldım diyebilirim. Tabii doğruluk payı %99-%99,9 arasında değişiyor ama doktorum da kendi oğluna bu firmadan yaptırdığı icin içime sinmisti.
-MinikMucizem- 3evlat1anne internette şikayet okuyunca genoksla ilgili kafam karışmıştı teşekkür ederim içimi rahatlattiniz 🙏🙏
-MinikMucizem- kucuktospam teşekkür ederim kafam karışmıştı internetteki yorumları okuyunca firma ile ilgili inşallah sağlıkla alırız bebislerimizi kucağımıza 🙏🙏
Sevinc24 kucuktospam barkod yeni yaptıranların sonucunu mu gösteriyor ben daha yaptırmıştım girdim çıkmadı da sizin çıkıyor mu
kucuktospam -MinikMucizem- canım benim doktorum çok takıntılı ben ona bir sürü firma söyledim her yere güvenemeyiz dedi genoksu öyle seçtik çünkü yanında 70 hastalığa da bakıyorlarmış diye seçti. Artık hiçbir firma yurtdışına göndermiyor ayrıca tüm alet edevat Türkiye’de de mevcutmuş eskiden yurtdışına gidiyormuş. Sen yine araştır içine sineni seç derim doktorunun da fikrini alıp.
Eelcinn -MinikMucizem- merhaba ben invitae firmasına yaptırdım. Gayet memnun kaldım temsilcisi çok ilgiliydi. Amerikada yapılıyor. 3150 lira ödedim. İsterseniz numarasını paylaşabilirim.
Flycn Eelcinn merhaba, bu firmanın yurtdışı sitesine baktım ama karıştım. Siz mereden müracaat ettiniz? Süreç nasıl başlıyor?
Eelcinn -MinikMucizem- 9 günde geldi ama 10 gün diyorlar erken gelirse haber veriyorlar. Ben memorial takipliyim doktorum iki firma önerdi. Bu firma aynı fiyata daha çok hastalık taradığı için bu firmayla çalıştık. Özlem hanım : 0535 659 32 62 . Bu numarayı Özlem hanımdan izin alarak paylaşıyorum yanlış anlaşılma olmasın :)