Gulsen4224 inşallah canım Ya doktor 2 hafta sonra kesin belli olur o zaman söylerim dedi Bn baby show yapıcam dedim zarfa yazıp vericek cinsiyeti o yüzden söylemedi kesin olsun 2 hafta sonra gel dedi duyduğuma göre de erken gösteren genelde erkek olur 12. Haftada erkek belli olur diyorlar tabii hayırlısı saglıklısı eli ayağı düzgün olsun da Bi kızım var Bi kız daha çok istiyorum inşallah dediğin gibidir