Selam hanımlar bu bir bilgilendirmedir 🤗 35+1 Kızımla çok şükür iyiyiz 🤰 Bugün NST’ye bağlandık gayet güzeldi 20 dakika sürdü idrar tahlili verdim ve anestesi için kan alındı , EKG çekildi doktor artık 7 ile 10 gün arasında gelmemi söyledi ( ikinci sezaryen ) haftaya geldiğinde tekrardan NST ve gün verelim dedi 38 veya 39 gibi alırız dedi bebişim doğum pozisyon almış ve anestezi bölümüne randevu alıcam genel anestezi mi ? Spinal mi ona karar verilcek 🙏 Hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alalım yavrularımızı Heycan bastı tabi yavaştan 🍼☺️