Glsm48 Bugün doktora gittim kesemin aşağıda tutunduğunu söyledi ve düşük ihtimali varmış testlerime bakılacak 😢🥺 böyle bir durumla karşılaşan var mı durum ne olacak
Sevoo34 Glsm48 üzülme canım etkileme bebeği de Allahın izniyle bişey olmaz dua et 🤲 Ayrıca progestan düşük önleyici ilaç veya iğne verir sana
tugbakaragul Glsm48 Canım böyle bir durum yaşamadım ve duymadım etrafımda. Ama bence en iyi yapacağın şey bolca yatmak ve çok iyi beslenmek diye düşünüyorum. Aşağıda tutunduysa çok hareket etmemek onu tutabilir belki. Aklıma başka bir şey gelmedi. Bilemiyorum da ama sen yinede dinlen. Rabbim onu karnında sağlıkla muhafaza etsin inşallah.
whitedream Glsm48 canım aşağıdada olsa yukarıdada olsa düşeceği varsa düşüyo. benim rahmin en üstündeydi. doktor çok iyi yere yerleşmiş düşük tehliken yok dedi 3 gün sonra düştü 😔 sakın ağır kaldırma yat dinlen hep aklına kötü düşünceleri getirme düşük önleyici ilaçlar var doktor verir belki
Glsm48 Sevoo34 bilmiyorum ki hiç akşam sonuçları alacağım bakalım ne çıkacak sonuçlar 🥺 hayırlısı neyse o olsun diyorum artık
Sevoo34 Glsm48 hiç bir fikrim yok bu konuda gülüm Allah yardımcın olsun bol bol dinlen tuvalet dışında ayağa kalkma derim
Glsm48 tugbakaragul inşallah canım amin allah hepimizin yardimcisi olsun inşallah bebeklerimizi hayırlısıyla bize bağışlasın
Glsm48 whitedream çok geçmiş olsun 😕 olacağı varsa oluyor yoksa da olmuyor herseyde vardır bir hayır diyeceğiz
ufuknihal Glsm48 kaçıncı haftadasınız? Biz 17.haftadayken doktor bebeğin aşağıda olduğunu söyledi hareketlerimi azalttım yürüyüş yasaktı ve az iş yaptım birde sabah akşam 100 lük progestan aldım ağızdan zaten sürekli aşağıda hissediyordum ve kasık ağrım vardı bende çok üzülmüştüm bir de asla ilişki yok demişti doktorum sonra 24. Haftada gittik ve sürpriz bebeğimiz artık yukarı çıkmış 🙏😊sonuçlarınıza göre doktorunuz sizi de yönlendirir elbette ben biraz sizi rahatlatmak için yazmak istedim bir de annem demiştiki kızım otururken ayağını uzatıp altına yastık koy ara ara yaptım iyi geliyordu işe yaramış mıdır bilmem 🙈
Glsm48 ufuknihal aynı şekilde yapıyorum ben de iğne ve hap verdi istirahat edeceksin dedi zaman gösterecek durumum ne olacağını dedi beklemekten başka çare yok hayırlısı olsun inşallah diyorum artık :)
tugbao Glsm48 bana yukari cikar bu dedi. stres yapma dedi. bana da dusuk onleyici ve istirahat verdi. saglikliysa, allah omur verdiyse kucaklarimiza aliriz zaten. icini ferah tut 😊
Tubiko52 Glsm48 benimde aşağıdaydı canım kanamam oldu hastanelerde yattım sadece wv ve namaza kalkıyorum namazıda oturarak kılıyorum 23 haftadayım 18 haftadır yatıyorum hiç kalkmadan🤦🏻♀️ Bazı yukarı çıkıyor bazı iniyor ilaç iğne ilaç iğne tutuyoruz içerde 😁 benimde aynı haftalarda eltim var o kayak bile yaptı ona bişi olmuyor ben bardak kaldırsam cocuk iniyor aşağı😁😁 allah ona ömür verdiyse söküp atsan cıkmaz canım. Senin yapacağın tek iş yat ve su iç