Uras006
Valla ben aslında çok kilo aldım 43 ile hamile kaldım şuan 57 kiloyum ama minyon olduğum için doktor çok sıkıntı etmedi. Şeker yüklemem de temiz çıktı doktor genetiktir kilosu ondan önde gidiyor dedi önemli olan bebeğin sağlığı. Benim suyum da fazla. Boşver canım bebek sağlıklıyda inşallah zamanında gelir bebişler. Tek eksi yönü eğer haftasını beklerse sezeryana alabilirim seni dedi yarın kontrolüm var 35+5 olucam bakalm kaç kg olmuşuz 🙏