Mavimsiii benimde bugün 25+2. Ben doktorumla bu durumu konuşmuştum. Şu an düzenli hareket bekleyemezsin dedi. Ayrıca gün içerisinde mutlaka hareket eder sen farketmiyor olabilirsin dedi. Önerisi şuydu. Hafif bir şeyler yiyin. Arkasından da mutlaka hafif bir tatlı (küçük bir parça çikolata ya da 2-3 kayısı gibi) sonrasında 10 dk hareket edin. Yürüyün Ya da evin için de dolaşın bir parça nabız yükselsin Yani. Sonra dinlenin. Solunuza yatın veya oturup bacaklarınızı uzatın koltuğa (karnınız ile aynı hizada olsun bacaklarınız) en az10 dk bu şekilde dinlendiğimizde hareketlerini hissedersiniz demişti doktorum. Umarım işinize yarar.